امروز : شنبه , ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

سیستم مدیریت ناوگان

سیستم مدیریت ناوگان نرم افزاری کارآمد برای کنترل ناوگان حمل و نقل سازمان و شرکت شماست.

سیستم مدیریت ناوگان و AVL

سیستم مدیریت ناوگان در دوره ایی که افزایش هزینه های غیر قابل پیش بینی شده و چالش های مدیریتی استرس و تنش کسب و کار شما را بیشتر از پیش کرده است، به عنوان یک راه حل از قبل آزموده شده محسوب می شود. همیشه بهره‌وری بالاتر و سرویس قابل اعتمادتر به خودی خود افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت، و این از اولین مزایای استفاده از سیستم مدیریت ناوگان است.

سیستم مدیریت ناوگان با ارائه خدماتی چون:

کاهش هزینه های مصرف سوخت

کاهش زمان تلف شده

افزایش رضایتمندی مشتریان به دلیل تحویل به موقع و سلامت کالا

ارائه گزارشات مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو و در نتیجه ایجاد ناوگان خودرویی کارا

بررسی عملکرد رانندگان با سیستم رانندگی مطمئن

تضمین تحویل کالا در دمای لازم با بررسی درجه دمای و اعلام آلارم های به موقع

حفظ مشتریان وفادار و افزایش مشتریان و در نتیجه افزایش سودآوری برای شرکت و سازمان شما

و ... بسیاری از موارد دیگر که میتوانند برای معرفی برند کاریی شما و در جهت رضایتمندی کارکنان شما مفید باشند.

کاربران سیستم و یا مسئولین بخش نظارت بر عملکرد ناوگان میتوانند با استفاده از نرم افزار های متفاوت در بسترهای ویندوز، وب و موبایل خودروی مورد نظر خود را ردیابی و گزارشات لازم را دریافت کنند.

پیشنهاد متخصصین ما به شما استفاده از نرم افزار مدیریت ناوگان ویالون است که با سالها تجربه و با بیش از 100 ها نمایندگی در دنیا پیشرو در ارائه خدمات به روز و فنی در زمینه مدیریت ناوگان می باشد.

دستگاه های ردیاب خودرو و اشخاص و سیستم های مدیریت ناوگان کاربرد های بسیار فراوانی برای استفاده شخصی و یا سازمانی دارند. جلوگیری از سرقت خودرو ، کنترل عملکرد خودرو ، کنترل راننده و جلوگیری از اتفاقات ناگوار از مزایا و کاربردهای اولیه دستگاه ردیاب خودرو میباشد در مورد مزایای بیشتر استفاده از سیستم مدیریت ناوگان هم پیشتر در این مطلب و هم در مطالب دیگر سایت به اختصار توضیح داده ایم.

AVL چیست؟

سيستم مكان‌يابي خودكار وسايل نقليه يا Automatic Vehicle Location است که به اختصار AVL ناميده مي‌شود. مكان‌یاب خودكار وسايل نقليه یک سیستم Online است که در بخش حمل ونقل و مدیریت ناوگان بر پایه سیستم‌های تعیین موقعیت طراحی و به کارگیری می‌شود. در این سیستم هر واحد داراي روشی برای تعیین موقعیت جغرافیایی متحرک و راهکار مناسب جهت ارسال موقعیت به مرکز کنترل است.

مزایای AVL برای مدیران

مزایای AVL برای مدیران عملیاتی و عالی، بر افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها متمرکز است. بهره‌وری در هزینه‌ها توسط سیستم AVL، با کاهش تعداد نیروهای ستادی و به حداقل رساندن زمان پاسخگوئی به دیگر کاربران و مشتریان محقق می‌شود. در صورت نبود سامانه AVL، سازمان نیازمند کارکنانی ستادی است که وظیفه ثبت دستی و کاغذی عملکرد ناوگان را بر عهده دارند. با روی کار آمدن سامانه AVL این کارکنان از سازمان حذف خواهند شد. افزایش بهره‌وری در سازمان بدون افزایش تعداد کارکنان ستادی و اداری صورت می‌گیرد.

در صورتی که سازمان نیازمند ناوگان و یا راننده اضافی باشد می‌تواند با اضافه کردن آن‌ها درآمد سازمان را افزایش دهد. با توجه به این موضوع که همواره هزینه نگهداری کارکنان ستادی از عملیاتی بیشتر و بهره‌وری آن‌ها کمتر است. پس مدیران با افزایش راننده هزینه‌های سازمان را افزایش نخواهند داد.

سامانه AVL قابلیت موقعیت‌یابی و ردیابی مجموعه‌ای از ناوگان را فراهم می‌کند که در یک زمان در حال حرکت هستند. می‌توان از این سامانه برای موقعیت‌یابی، مدیریت و برنامه‌ریزی حرکت‌ها در سازمان استفاده کرد.