امروز : سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سیستم مدیریت ناوگان ویالون

تفاوت قیمت دستگاههای GPS ردیاب: کیفیت و دقت بالا در ارسال اطلاعات و رویدادهای صحیح به سرور میزبان  یکی از اصلی ترین پارامترهای تفاوت قیمت در دستگاه های GPS است.

ویژگی و امکانات سیستم های GPS ردیاب خودرویی

شرکت گیتی گستر با ارائه سسیتم مدیریت ناوگان( نرم افزار ویالون)  با پشتیبانی پس ازفروش و دانش فنی بسیار بالا و  آگاهی کامل از چگونگی عملکرد نرم افزار و نصب بخش های سخت افزاری میتواند این ادعا را ثابت کند که یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ناوگان را با همکاری شرکای تجاری خود در دست دارد.
با نصب دستگاه ردیاب wialon بر روی ناوگان حمل و نقل خود و داشتن یک اکانت با نام کاربری و رمز عبور از وب سرور شرکت گیتی گستر شما می توانید کلیه گزارشات از اطلاعات یک روز تا یک سال را تنها با یک کلیک از سرور به دست بیاورید.
 

تفاوت قیمت دستگاههای GPS ردیاب: کیفیت و دقت بالا در ارسال اطلاعات و رویدادهای صحیح به سرور میزبان  یکی از اصلی ترین پارامترهای تفاوت قیمت در دستگاه های GPS است.

قابلیت ورودی و خروجی های آنالوگ و دیجیتال

خصوصیاتی همچون مدت زمان کارکرد با باتری داخلی ، میزان مقاومت در برابر رطوبت ، طول عمر مفید دستگاه، ظرفیت ذخیره اطلاعات مربوط به نقاط کور ، نحوه کارکرد GPS در شرایط مختلف آب و هوا و ...


ردیاب ماهواره ای چیست ؟

دستگاهی که با استفاده از تکنولوژی GPS و انتقال اطلاعات از طریق شبکه مخابراتی امکان ردیابی انواع خودروهای شخصی و سنگین را فراهم می سازد. امکان ردیابی لحظه ای بر روی شبکه اینترنت و برنامه موبایل تنها یکی از قابلیت های ردیاب ماهواره ای محسوب می شود ، قابلیت هایی همچون ذخیره سازی مسیرهای طی شده، خاموش کردن خودرو از راه دور، اعلام خطر و ارسال دقیق آدرس شامل نام شهر، خیابان و کوچه و... از دیگر قابلیت های دستگاه ردیاب ماهواره ای محسوب میشوند.

آنچه که مشخص است پایه و اساس دستگاه های ردیاب خودرو یکی می باشد و همه آنها قابلیت ردیابی کردن انواع خودرو و متحرک ( کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی) را دارند. با درنظر گرفتن استفاده های روز افزون از دستگاه ردیاب خودرو، امروزه رقابت در بین سازندگان ردیاب خودرو تنها بر سر کیفیت آن می باشد، زیرا کسی در این رقابت برنده می شود که بهترین ردیاب خودرو را عرضه کند و مسلما همه مردم  و مدیران همیشه به  دنبال انتخاب بهترینها هستند.


پس باید این نکته را هنگام خرید ردیاب خودرو در نظر گرفت که قیمت ردیاب خودرو بسته به کیفت دستگاه بالا و پایین می رود. برخی از این ردیاب ها تنها قابلیت ردیابی خودرو را دارند اما برخی دیگرعلاوه بر ردیابی آنلاین خودرو یا هر متحرک دیگری ، قابلیت فرستادن گزارش حرکت، موقعیت یابی با فرستادن پیامک و یا حتی خاموش کردن خودرو را با فرستادن پیامک دارد.
 

 

خدمات:
یکی از ویژگی های مهم در خرید ردیاب خودرو که برای هر کسی حائز اهمیت است خدمات پس از فروش آن می باشد که در صورت به مشکل خوردن دستگاه و یا نرم افزار شرکت خدمات پس از فروش را اجرا کند و مشتری را تنها نگذارد، زیرا این  خدمات باعث رضایت مندی بیشتر مشتری می شود و همین امر باعث می شود که مشتری با حمایت خود از دستگاه باعث معتبر بودن شرکت شود. ما در شرکت گیتی گستر با سالها تجربه در زمینه ارائه محصولات ردیابی خودرو و مدیریت ناوگان به اعتماد مشتریان وفادار خود مفتخر هستیم و برای جلب رضایت مشتریان در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش، از کارشناسان متخصص  با دانش فنی بهره میبریم .