امروز : سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مقالات آموزشی

بروز رسانی 2004 نرم افزار ویالون

نسخه 2004 نرم افزار ویالون هم اکنون در دسترس می باشد. در این نسخه ویژگی های مختلفی به نرم افزار اضافه شده است. در این مطلب به معرفی ویژگی های جدید و تغییرات صورت گرفته در نسخه 2004 می پردازیم.

نقش فناوری در مبارزه با کرونا

بررسی ها نشان می دهد که فناوری های نوین فضایی برای مبارزه با بیماری‌های مسری گسترده از طریق افزایش تعامل بیماران، بهبود کارایی ضدعفونی کردن، نظارت بر زیرساخت های بهداشت و درمان، تمرین بهداشت و کاهش فشار در برابر این بیماری می تواند کاربردی باشد

GPS در دریانوردی

سیستم GPS نقش بسیار مهمی را در مدیریت تجهیزات موجود در بنادر و اسکله ها بازی می کند. فن آوری GPS به همراه سیستم اطلاعاتی جغرافیایی کلیدی اساسی در مدیریت جاگذاری کانتینر به صورت خودکار در بنادر بزرگ و مهم دنیاست. سیستم GPS فرایند خودکار برداشتن، انتقا

اصول رانندگی در زمستان

با نزدیک شدن به فصل های سرد سال یکی از دغدغه های مالکان خودرو اصول رانندگی و روش هایی برای لذت بردن از یخبندان در این فصل ها می باشد. در ادامه با مهمترین نکات آشنا خواهید شد. 

بررسی مزایای ردیاب خودرو در مدیریت ناوگان حمل و نقل از راه دور

تنها با کمک ردیاب خودرو می توانید در مدیریت ناوگان حمل و نقل موثر باشید. یکی دیگر از مزایای ردیاب خودرو در ناوگان حمل و نقل این است که دیگر نیاز به حدس  برای مدیریت کردن انواع ماشین های شرکت شما نیست.یکی دیگر از مزایای ردیاب کاهش دادن

مدیریت ناوگان به کمک شما می آید

از آنجایی که خیلی از افراد وقتی صحبت از مدیریت ناوگان و ردیابی خودرو می شود، آنرا با دزدگیر مقایسه می کنند تصمیم گرفتیم که در این مطلب درباره دزدگیر توضیح دهیم و تفاوت آن را با ردیاب خودرو بررسی کنیم.

علت قفل کردن ترمز و راه های برطرف کردن آن

برای آزمایش اینکه بوستر ترمز سالم است، ابتدا موتور را خاموش می کنیم و چند مرتبه پدال ترمز را فشار می دهیم تا خلا داخل بوستر از بین برود و اینگونه پدال سفت می شود.

روش های نگهداری از خودرو

وقتی چراغی شبیه موتور روشن می شود یعنی مشکلی در موتور ایجاد شده است که باید به آن رسیدگی کنید. یا چراغ روغن به شما گوشزد می کند باید آن را تعویض کنید. به این علامت ها بی توجه نباشید.

آشنایی با انواع سوخت رسانی در خودروها

سیستم سوخت رسانی در خودرو به صورت انژکتوری به دو صورت آنالوگ و دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. اگر از روش آنالوگ برای سوخت رسانی در خودرو استفاده شود حجم سوخت تزریق شده بر اساس زمان مورد نیاز برای شارژ و دشارژ کردن خازن کنترل می شود

ردیابی تخصصی خودرو

با راه‌اندازی سیستم مدیریت ناوگان، موقعیت‌مکانی اشخاص، خودرو و ... از طریق یک مرکز عملیاتی قابل تعیین و قابل ردیابی خواهد شد. مسئول سیستم می‌تواند در هر زمان موقعیت جغرافیای آنها را مشاهده کند

خودروی روباز و خیس نشدن زیر باران

رانندگی با خودرو‌های روباز در هوای مطبوع لذت و هیجان خاص خود را دارد. اما یک باران سریع و ناگهانی کافی است تا لذت و هیجان به فراموشی سپرده شده و این فاکتور‌ها جای خود را به دردسر و احتمالا تجاربی ناخوشایند بدهند.

خودرو‌های نوستالژی آلمانی در ایران

معمولاً خودرو‌های کلاسیک عاشقان زیادی در ایران دارند که با علاقه خاصی از آن‌ها نگهداری می‌کنند. خودرو‌های بی ام و در این میان جایگاه ویژه‌ای دارند. به دلیل کیفیت ساخت بالای خودرو‌های آلمانی و البته نگهداری و مراقبت صاحبا

مدیریت ناوگان با بهره گیری از اینترنت اشیاء

اینترنت اشیا از همت خاصی برخوردار است زیرا اشیا وقتی بتوانند خود را به صورت دیجیتالی ارائه کنند در نهایت به پدیده ای بسیار فراتر از کلیتی که در واقعیت هستند، تبدیل خواهند شد.

خودروهایی که راحت‌ به فروش می‌رسند؟

پراید،پرشیا و تیبا خودروهایی که به راحتی به فروش می رفتند. البته این سه خودرویی که نام بردیم هر سه فروش خوبی در بخش صفر و در بخش کارکرده دارند، اما برخی خودرو‌ها فقط به صورت صفر یا فقط کارکرده فروش خوبی دارند.

مدیریت ناوگان و گزارشات کاربردی

در گزارشات مدیریت ناوگان با تعیین بازه زمانی دلخواه، همچنین انتخاب خودرو های دلخواه و مشخصات خودرو ها، مشخصات خاص رانندگان و بسیاری از پارامترهای دیگر، خروجی لازم شما ارائه می شود.

شرایط جدید درج آگهی‌های خودرو و مسکن

طبق دستورالعمل جدید دادستانی درباره قیمت‌گذاری خودرو و مسکن تا 5 درصد بیشتر از قیمت پایه در فضای مجازی، مقرر شد آگهی‌های خودرو حداکثر 3 درصد بیش از قیمت پایه قیمت‌گذاری شوند و درباره مسکن نیز امروز تصمیم‌گیری می‌شود.

خودروی ستاره‌های «بازی تاج و تخت»

اگر بگوییم سریال بازی تاج و تخت یکی از بهترین سریال‌هایی بود که در چند سال اخیر دیده‌ایم بیراه نگفته‌ایم. از آنجایی که عشق ما به خودرو تمام نشدنی است، دوست داریم ببینیم هنرپیشه‌های مورد علاقه‌مان در سریال بازی تاج و تخت در زن

مدیریت ناوگان، مدیریت هزینه ها

مرکز کنترل شرکت های حمل و نقل، قلب تپنده فعالیت های ناوگان محسوب می شوند. تمام اطلاعات مربوط به وضعیت ترافیک جاده ها و سفرهای ناوگان در این مرکز جمع آوری می شوند.

مدیریت ناوگان را بیشتر بشناسید

کاربران سیستم و یا مسئولین بخش نظارت بر عملکرد ناوگان می توانند با استفاده از نرم افزار های متفاوت در بسترهای ویندوز، وب و موبایل خودروی مورد نظر خود را ردیابی و گزارشات لازم را دریافت کنند.

نکاتی که درباره خودروهای تسلا باید بدانید

تسلا با عرضه خودرو‌های الکتریکی منحصر به فرد، به یک کمپانی متفاوت تبدیل شده و قله‌های مختلف صنعت خودروسازی جهان را فتح کرده است. این کمپانی تازه کار توسط ایلان ماسک مدیریت شده و او به عنوان یک فرد باهوش، همواره به دنبال کسب سود بیشتری از با

ماجرای کارت سوخت های جدید

در حالی که جدیدترین اطلاعیه شرکت ملی پخش از آغاز مجدد ثبت‌نام کارت سوخت خبر داده است، برخی از متقاضیانی که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند همچنان در انتظار صدور کارت سوخت جدید هستند، در حالی که قرار نیست کارت سوخت جدیدی صادر شود.

دیگر از شبکه 2G پشتیبانی نمی شود؟

دومین نسل شبکه های ارتباطی موبایل (2G) در سال 1991 در کشور فنلاند رسما به جهان معرفی شد. حداکثر سرعت تبادل اطلاعات در نسل دوم شبکه های ارتباطی موبایل ۵۰ کیلوبیت در ثانیه است.

مزایای مدیریت ناوگان کارآمد

مدیریت ناوگان حمل و نقل، به شرکتها اجازه می دهد که ناوگان خود را در طول فرآیند حمل و نقل مدیریت کند و این مزیت کمی نیست که با داشتن یک نرم افزار و نصب چند سخت افزار کوچک بر روی خودروها، به دست می آید.

باتری مناسب برای خودرو خریداری کنید+فیلم

شاید در ابتدا خرید باتری برای خودرویتان کار ساده‌ای به نظر برسد ولی برای تهیه باتری مناسب خودرو، باید اطلاعاتی درباره انواع باتری‌ها داشته باشید و حتی از کارکرد باتری خودرو باید اطلاعاتی داشته باشید. در این مطلب ما به شما یاد می‌دهیم ک

روشی برای محاسبه مصرف بنزین خودرو

بسیاری از راننده‌ها یک سوال بزرگ دارند و آن هم این است که چگونه می‌توانم مصرف بنزین خودرو را محاسبه کنم و البته روش‌های ساده‌ای نیز برای این کار پیدا می‌کنند و طبق آن این محاسبه را انجام می‌دهند ولی اگر فکر می‌کنید

بروز رسانی 1904 نرم افزار ویالون

به روزرسانی نسخه 1904 را از دست ندهید، ولی خبر خوب اینکه اگر شما Wialon Local 1604 را داشته باشید تا سه سال بدون خرید نسخه های 1704 و 1804 میتوانید، امکانات نسخه 1904 را خریداری کنید.

مدیریت ناوگان یک راه حل ساده

گیتی گستر راهبرد سالهاست که در ارائه نرم افزار و سخت افزارهای وابسته به مدیریت ناوگان فعالیت میکند، و نام نرم افزار مدیریت ناوگان ویالون یک برند معروف و از آن مهمتر محبوب در میان رقبای خود است.

تغییر رنگ خودرو

در قدم اول مالک خودرو باید به همراه وسیله نقلیه خود به مراکز تعویض پلاک مراجعه کند. ‏به جز مالک خودرو که نام او در مدارک شناسایی خودرو قید شده، نماینده قانونی او هم ‏می‌تواند برای این کار به مراکز تعویض پلاک مراجعه کند. ‏

خرابی ترمز خودرو را تشخیص دهید

تشخیص خرابی ترمز خودرو برای بسیاری از افراد به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است که به دلیل عدم آشنایی به این موضوع منجر به خسارت‌های قابل توجهی می‌شود که مهم‌ترین آن، اتفاقات ناگواری است که در تصادفات رانندگی شاهد آن هستیم

دروغ های رایج تعمیرکاران خودرو

برخی از تعمیرکاران خودرو اگر متوجه شوند که شما از خودرو و نگهداری آن چیز زیادی نمی‌دانید؛ سوء استفاده کرده و دروغ‌های زیادی می‌گویند تا شاید پول بیشتری از شما گرفته و یا اشتباه خود را توجیه کنند!

خودروهای مناسب برای خانمهای ایرانی

با نگاهی به خودرو‌های موجود در بازار ایران؛ می‌توان چند مدل از برترین خودرو‌های مناسبِ بانوان در ایران را شناسایی کرد و با ترکیبِ نام این خودرو‌ها با خودرو‌های داخلی بازار ایران؛ به لیستی جالب توجه از برترین و مناسب‌ترین

صنعت خودرو کشور جان گرفته است

مدیرعامل ایران خودرو گفت: اشتغال ۵۵۰ هزار نفری در صنعت قطعه و در مجموع اشتغال بیش از ۸۰۰ هزار نفری در صنعت خودرو و قطعه نیاز به حمایت مستمر دارد که خوشبختانه با کمک وزیر صنعت این صنعت جان گرفت.

مدیریت ناوگان به زبان ساده

نرم افزار مدیریت ناوگان معمولا با عنوان ردیابی وسایل نقلیه معرفی می شود، اما مهمترین مزیت استفاده از سیستم مدیریت ناوگان استفاده از راهکار تعمیر و نگهداری خودرو و کنترل رفتار راننده است.

روشن نشدن ماشین به این دلایل

با آنکه زمینه کاری شرکت گیتی گستر ارائه نرم افزار مدیریت ناوگان است، اما تصمیم گرفته ایم در بخشی از سایت موارد آموزشی درباره استفاده از خودروهای شخصی را مطرح کنیم، تا بتوانیم از این طریق کمکی به رانندگان عزیز ارائه دهیم.

فاجعه در خودروهای خودران

خودروهای خودران که در طول یک سال اخیر از محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی کاربران و مشتریان صنعت خودرو برخوردار شده‌اند، مدتهاست که زیر لبه تیز تیغ منتقدان قرار گرفته‌اند

اشتباهات رانندگی که می‌تواند سرنوشت‌تان را تغییر دهد!

در هنگام مسافرت با وسایل شخصی، هیچ چیزی مهمتر از تمرکز شما در رانندگی نیست. جان خودتان و همراهانتان در دستان شماست. پس بهتر است برای اینکه راننده خوبی باشید توصیه‌های این صفحه را جدی بگیرید.

پنج ایراد خودرو که باید آنها را جدی بگیرید

وقتی از دهانه اگزوز دود زیادی خارج می شود، حتما ایرادی در موتور وجود دارد. این دود می تواند به رنگ های سفید، خاکستری، آبی یا سیاه باشد که هر کدام از آنها نمایانگر مشکلی خاص است.

خوب و بد استفاده از GPS

بعد از اینکه شما ردیاب GPS خودرو را تهیه و نصب کردید بسته به نوع محصول خریداری شده، به شما اپلیکیشن و یا وب سایت ردیابی خودرو توسط شرکتی که از آن دستگاه را خرید کرده‌اید ارائه می‌شود.

فواید سیستم‎های ردیاب خودرو

دانستن محدوده‌ی دقیق وسیله‌ی نقلیه‌ای که می‌خواهید آن را ردیابی کنید با استفاده از این دستگاه در لحظه امکان پذیر شده است، بنابراین شما قادر خواهید بود که مکان دقیق خودرو و اطلاعات کافی از محدوده‌ی حرکت آن را بدست آورید.

خودروهای نظامی که خودروی شهری شدند

خودرو‌های آفرود همگی بر اثر نیاز به وجود آمده‌اند و جیپ افسانه‌ای ویلیس نیز یکی از بهترین مثال‌ها در پاسخ به این نیاز است. ایده طراحی این خودرو دقیقا پیش از جنگ‌جهانی دوم و با هدف تولید خودرو‌های نظامی سبکی که بتوانند از

وقتی آمپر آب ماشین بالا رفت چه کنیم؟

بالا رفتن آمپر و داغ کردن موتور ماشین می تواند ریشه در مسدود بودن خروجی اگزوز و یا کثیف بودن بیش از حد بدنه موتور داشته باشد برای جلوگیری از آن معاینه فنی خودرو را به طور مرتب انجام دهید.

ردیاب جی پی اس و فواید استفاده اش

یکی از کاربردهای ویژه ردیاب جی پی اس استفاده آن در ارتش هر کشوری می باشد البته دستگاه ردیاب جی پی اس در سایزهای کوچکتری برای ردیابی سربازان و پرسنل و سلاح های جنگی و مهمات استفاده می شود.

خودرو در چه مواردی توقیف می‌شود؟

بر اساس بند ج ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹، در صورتیکه راننده، بدون داشتن گواهینامه مبادرت به رانندگی نماید وسیله نقلیه متوقف و راننده به مرجع قضایی معرفی می‌گردد.

کدام بهتر است؟ تندر ۹۰ پلاس یا پژو ۲۰۷ صندوق‌دار

۲۰۷ صندوق‌دار علی‌رغم اینکه در ظاهر نسبت به تندر ۹۰ پلاس از عدم تناسب بسیار بیشتری رنج می‌برد، به لحاظ طراحی داخلی با بهره‌گیری از چیدمان زیباتر، سبک و سیاق امروزی‌تر و متریال بهتر یک قدمجلوتر از آن می‌ایستد.

مزایای استفاده از ردیابی را به کارمندان خود توضیح دهید

برای رانندگان شرکت توضیح دهید که یکی از دلایل اصلی به کار گیری ردیاب خودرو و جی پی اس، امنیت ناوگان شرکت بوده‌است. توضیح دهید که از این سیستم برای نظارت بر نوع رانندگی آنها استفاده می‌شود که به کمک آن سرعت حرکت ، ترمزهای ناگهانی، حرکت پر شت

بد کار کردن موتور خودرو به این دلایل

بد درجا کار کردن موتور خودرو می تواند توسط تعدادی از مسائل ناشی شود که برخی از آن‌ها جدی هستند. این در حالی است که سایر مسائل از درجه اهمیت کمتری برخوردارند. اما تمامی این نشانه تقریبا یکسان باقی می‌مانند.

فیلرگیری چیست؟

در پیشرانه‌هایی که میل‌سوپاپ مستقیماً به سر استکانی ضربه می‌زند، برای فیلر کردن باید فاصله بین بادامک و سر استکانی را درحالی‌که بادامک کاملاً به سمت پایین آمده است اندازه‌گیری کرد

چگونگی رفع عیب در صدای غیر عادی موتور خودرو

مطلبی درباره صدای موتور خودرو: فیلر‌گیری که عملی شناخته شده است و همچنین با بازکردن درب قالپاق سوپاپ‌ها می‌توان به مدت اندکی به نحوه پاشش روغن نگاه کنیم تا در صورت کمبود فشار، به فکر حل مشکل آن باشیم. فراموش نکنیم که در بسیاری از مواقع

تحولات حمل و نقل در ایران

منشأ پیدایش چرخ و ارابه هنوز مشخص نیست، در حدود ۳۵۰۰‌ سال قبل از میلاد سومری‌ها در جنگ‌ها از ارابـه‌هایی استفاده می‌کردند که چرخ‌هایشان را صفحه‌های مدور تشکیل می‌داد و به‌وسیلهٔ چهارپایان کشیده می‌شد.

خودروهای گازسوز خطرناک

تشخیص اصالت در خودروهای تبدیل‌کارخانه‌ای با رویت واژه "دوگانه‌سوز" در کارت و مدارک خودرو معلوم می‌گردد. با توجه به اینکه در مدارک خودروهای تبدیل‌کارگاهی نشانی از خودروی دوگانه‌سوز یافت نمی‌شود...

مدیریت ناوگان دیسپاچینگ خودروهای عملیاتی

در دیسپاچینگ هر خودرو مجهز به یک سخت‌افزار موبایل یا تبلت خودرویی خواهد شد و نرم‌افزار مبتنی بر اندروید ردیابی و اعزام ناوگان دلفین بر روی آن نصب می‌شود.

دیسپاچینگ چیست؟

 دیسپاچینگ توزیع، وظیفه ی راهبری و کنترل شبکه های فشار متوسط و دیسپاچینگ فوق توزیع، وظیفه ی راهبری شبکه های فوق توزیع و دیسپاچینگ های منطقه ای و دیسپاچینگ ملی وظیفه ی راهبری شبکه های انتقال را بر عهده دارند.

GPS برای تحویل غذا

همانطور که در بالا عنوان شد، امکان رفتن به رستوران و صرف غذا با توجه به موارد مذکور برای بسیاری از افراد مشکل بوده و رستوران ها بایستی برای حل این مشکل اقدام کنند. یکی از راه های مناسب استفاده از جی پی اس های (GPS)های جدید تولیدی برای این رستوران ها

با پول پراید در آلمان بی‌ام‌و 320d می توانید بخرید

اگر چه فاصله ما تا قطب اقتصادی اروپا، صدها سال است اما آشنایی با خودروهایی که در رنج قیمتی نزدیک به پراید هستند، می‌تواند جذاب و تعجب آور باشد. برخی از این خودروها در کشور ما نیز وجود دارند اما قیمت آنها فراتر از تصور است. در ادامه با ما همراه ب

روش های کاهش هزینه های نگهداری خودرو

برای اینکه ما هزینه های ناشی از استهلاک خودرو را کاهش داده و در نتیجه عمر مفید لوازم مصرفی و به طور کلی خودروی خود را افزایش دهیم، یک سری راهکارها و استانداردها وجود دارد.

از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

اکثر خریداران خودرو بودجه‌ای کمتر از ۵۰ میلیون تومان را در اختیار داشته و به دنبال این هستند که بهترین خودرو را برای خود انتخاب کنند و ما بیش از این در مطلبی جداگانه به راهنمایی این افراد پرداختیم؛

اختلال در GPS به دلیل درج اطلاعات اشتباه

سیستم عامل به اشتباه اسکریپت لوکیشن را می‌خواند و تصور می‌کند که برخی از موبایل‌های اپراتور به دکل نزدیک فرودگاه امام وصل هستند. البته تاکید می‌کنم که این مشکل در صورتی رخ داده که مکان‌یابی از طریق نت هم انجام شده باشد و نه ص

چه عواملی به افزایش قیمت خودرو دامن زده‌اند؟

اگر مشکلات عرضه خودرو توسط خودروسازان و دولت را به هر دلیلی کنار بگذاریم، روی سخن با برخی مردم است که با افزایش تقاضا برای حفظ ارزش پول خود و کسب سود بیشتر به این افزایش قیمت دامن می‌زنند.

چرا بعضی وقت ها GPS درست کار نمی کند؟

این فرستنده ها مجهز به ماهواره های GPS می باشند که با استفاده از آنها اطلاعاتی شامل فرکانس و دیتا به ردیاب موبایل، ردیاب خودرو، ردیاب حیوانات فرستاده می شود که میزان دقت آنها متفاوت است.

مصرف سوخت خودرو خود را کاهش دهید

اگر بچه های شما و همسایه به مدرسه ی مشترکی می روند، ایده ی خوبی است که هر روز یکی از شما آنها را به مدرسه برساند. همین کار را می توانید در مورد همکاران انجام دهید و همه از یک سرویس شرکتی استفاده کنید.

هشدار جدی: دستگاه های وابسته به GPS خود را بروزرسانی کنید تا ...

سخت افزارها و نرم افزارهایی که سیگنال های GPS را از ساختار داده CNAV دریافت می کنند نسخه جدیدتری از پیام اصلی جهت‌یابی NAV را دریافت می کنند. این داده نمایش درستی بالاتری را دربردارد و ظاهراً داده دقیق تری نسبت به داده NAV می‌باشد.

مشخصات یک روغن موتور خوب

حداقل درجه ای که در آن روغن پس از سرد شدن تدریجی و تحت شرایط معین ٬ جاری گردد را نقطه ریزش گویند. فشار و شرایطی که روغن با آن روبرو است در نقطه ریزش آن تاثیر میگذارد و این تاثیر اغلب در جهت بالا رفتن نقطه جوش است.

چرا تعمیر خودروهای مدرن پرهزینه است

من نسبت به خودروهایی که مردم به صورت کارکرده خریداری می‌کنند و این خودروها قبلا تصادف داشته‌اند نگرانم چرا که بر خلاف ظاهر خودرو که سالم به نظر می‌رسد سیستم‌های این خودرو کار نمی‌کنند چرا که گارگاه‌های تعمیر بدنه توانایی

خودرو‌های دو دیفرانسیل افسانه‌ای

بازار خودرو‌های شاسی بلند و کراس اوور امروزه بسیار داغ است و تقریبا در تمامی نقاط جهان، بخش اعظم بازار متعلق به آنهاست. این خودرو‌ها در گذشته بیش از همه برای تردد در معابر صعب العبور و برف خیز محبوب بودند و امروزه با شهر و خیابان‌ها آش