امروز : سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تعمیر و نگهداری

نگهداری از خودرو در فصل زمستان

این روزها با پوشیدن لباس گرم یا تجهیز وسایل گرمایشی منزل، خودمان را برای فصل سرما آماده می‌کنیم اما لازم است که برای نگهداری و استفاده بهتر از خودروی  خود نیز نکات مهمی را رعایت کنیم:

مشکلات خودرو که منجر به تشخیص اشتباه می‌شوند

گاهی بروز یک صدای اضافی یا ساده‌ترین مشکل خودرو ، باعث ایجاد هزینه تراشی برای تعویض یکسری قطعات می‌شود که شاید اصلا ارتباطی با آن مشکل نداشته باشند. اما همین طرز فکر و ترس از مراجعه به تعمیرگاه، بعضی مواقع باعث بروز یکسری مشکلات جدی‌تر

با این روش از جوش آوردن خودروی خود جلوگیری کنید

بالا رفتن خیلی سریع آمپر درجه حرات می تواند به دلیل گیرکردن ترموسات، خرابی واترپمپ و یا تخلیه خیلی سریع آب رادیاتور به دلیل باز شدن جنت های رادیاتور و یا نشتی شدید از رادیاتور باشد.

کاهش هزینه ها با راهکار تعمیر و نگهداری

از آنجایی که جمع آوری دستی اطلاعات مربوط به کارکرد خودروها کاری زمان بر است، در ناوگان های بزرگ حمل و نقل استفاده از سیستم مدیریت ناوگان و راهکار تعمیر و نگهداری خودرو، اجتناب ناپذیر است.

راهکار تعمیر و نگهداری خودرو

وقتی مدیریت یک ناوگان حمل و نقل زمینی بر عهده شما باشد و مدتی در این سمت تجربه کسب کرده باشید قطعا به این نتیجه رسیده اید که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، بنابراین صرف هزینه برای سیستم مدیریت ناوگان بهتر از پرداخت مبالغ هنگفت برای تعمیرات خودروهاس